Hej, välkomna, etc.

Jag startade denna blogg av tre anledningar:

  1. Påtryckningar från vänner*
  2. Jag har saknat att uttrycka mig i skrift utanför skolans akademiska ramar
  3. Twitter, det sociala medie jag använder mest (om än ganska sporadiskt nu för tiden) lämpar sig fantastiskt dåligt för tvåtusenordstexter om stickade tröjor, vilket jag anar kommer bli den vanligaste typen av inlägg här.

Jag som skriver heter Emma, är 24 år och bor på Frösön utanför Östersund. Jag läser till psykolog, extrajobbar på bibliotek och tränar roller derby samt stickar större delen av min fritid. Detta är tänkt att bli min stickblogg, men vi får väl se hur det utvecklar sig.

*Okej, i verkligheten kanske det rör sig om totalt två personer som antytt något i den vägen men vadå, det är min blogg, jag skriver vad jag vill.

En reaktion på ”Hej, välkomna, etc.

  1. hahhaa ”utanför skolans akademiska ramar” du lever upp till namnet prettoemma 😉 😉 😉 men yaaaay blogg!

Kommentera

