Den kreativa processen

Försökte skriva något filosofiskt om hur mitt Skapande egentligen fungerar. Gav upp. Snurrade runt på internet och hittade två gifs som beskriver mitt stickande e x a k t.  Vsg.

photoset gif friends Phoebe Buffay Lisa Kudrow phoebe knitting

photoset gif friends Phoebe Buffay Lisa Kudrow phoebe knitting

En reaktion på ”Den kreativa processen

  1. hehe! jag brukar vara väldigt taggad och sen halvvägs igenom blir jag arg över att det aldrig blir klart och sen blir jag övertaggad igen när det är typ 20% kvar.

Kommentera

